در این پست از سایت غنی فایل طرح درس (سناریوی آموزشی) چگونه می توان محیط اشکال هندسی را به دست اورد ، ریاضی سوم ابتدایی را برای شما قرار داده ایم. این طرح درس در قالب فایل word ورد و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد.

در ادامه توضیحات تکمیلی طرح درس (سناریوی آموزشی) چگونه می توان محیط اشکال هندسی را به دست اورد ، ریاضی سوم ابتدایی را مشاهده می نمایید.

شماره پست: ۳۰۸ سیصد و هشت.

تعداد صفحات: ۱۰ ده صفحه.

فرمت فایل سناریوی اموزشی: ورد word و قابل ویرایش.

موضوع: طرح درس (سناریوی آموزشی) چگونه می توان محیط اشکال هندسی را به دست اورد ، ریاضی سوم ابتدایی.

برای خرید بر روی دکمه خرید و دانلود کلیک نمایید.

لینک خرید و دانلود

در این پست از سایت غنی فایل طرح درس (سناریوی آموزشی) چگونه می توان محیط اشکال هندسی را به دست اورد ، ریاضی سوم ابتدایی را برای شما قرار داده ایم. این طرح درس در قالب فایل word ورد و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد.

در ادامه توضیحات تکمیلی طرح درس (سناریوی آموزشی) چگونه می توان محیط اشکال هندسی را به دست اورد ، ریاضی سوم ابتدایی را مشاهده می نمایید.

شماره پست: ۳۰۸ سیصد و هشت.

تعداد صفحات: ۱۰ ده صفحه.

فرمت فایل سناریوی اموزشی: ورد word و قابل ویرایش.

موضوع: طرح درس (سناریوی آموزشی) چگونه می توان محیط اشکال هندسی را به دست اورد ، ریاضی سوم ابتدایی.

برای خرید بر روی دکمه خرید و دانلود کلیک نمایید.

لینک خرید و دانلود

طرح درس (سناریوی آموزشی) چگونه می توان محیط اشکال هندسی را به دست اورد ، ریاضی سوم ابتدایی

اهداف کلی :
۱٫ اشنایی دانش اموزان با محیط اشکال هندسی ( شناختی )
۲٫ توانایی بدست اوردن محیط اشکال هندسی ( مهارتی )
۳٫ شوق و علاقه به یادگیری محیط و کاربرد ان در زندگی (نگرشی )
اهداف جزئی :
۱٫ درک مفهوم محیط
۲٫ اشنایی با بدست اوردن محیط همه اشکال هندسی
۳٫ اشنایی با مراحل بدست اوردن محیط
۴٫ اشنایی نحوه ی وسایل دراختیار گذاشته شده مانند شکل ها و خط کش و کاموا
۵٫ اشنایی با نظام افرینش بر اساس اشکال هندسی
اهداف رفتاری :
۱٫ معنی محیط را برای دوستانش توضیح دهد . ( دانشی )
۲٫ نحوه ی به دست اوردن محیط را بگوید . ( دانشی )
۳٫ محیط را با روشهای مختلف به دست بیاورد . ( مهارتی )
۴٫ مسئله های مربوط به محیط را حل کند . ( مهارتی )
۵٫ محیط وسایل شخصی خود را به دست بیاورد . ( مهارتی )
۶٫ محیط هر وسیله ای که در اختیارش قرار می گیرد را به دست بیاورد . ( مهارتی )
۷٫ به یادگیری محیط اشکال هندسی علاقه نشان بدهد . ( نگرشی )
۸٫ روحیه ی سپاسگزاری از خالق در فراگیر تقویت شود . ( نگرشی )
۹٫ در رابطه با تکالیفی که در خصوص درس محیط بر عهده وی گذاشته می شود احساس مسئولیت کند . ( نگرشی )
وسایل و ابزار لازم :
کتاب ریاضی سوم ، اشکال هندسی مقوایی ، کاموا ، تخته وایت برد ، ماژیک
روش تدریس : پرسش و پاسخ ، همیاری ، بارش مغزی ، نمایشی ، اکتشافی

ایجاد ارتباط و انگیزه سازی :

طرح درس (سناریوی آموزشی) چگونه می توان محیط اشکال هندسی را به دست اورد ، ریاضی سوم ابتدایی.
معلم پس از در زدن وارد کلاس می شود .
دانش اموزان برای احترام به معلم ایستاده و پیام قرانی هفته را می خوانند .
معلم : سلام سلام بچه ها ، چطوره حال شما ؟
دانش اموزان : سلام سلام ، خوبیم و متشکریم ، خدای بزرگ را شاکریم
معلم : اول هر چیز می گیم
دانش اموزان : به نام خدا
معلم : خدای خوب و مهربان
معلم : خوب عزیزانم امروز چند شنبه ست ؟
دانش اموزان یک صدا : دوشنبه
معلم : بله امروز دوشنبه ۲۹/۱۱/۹۷ هست .
معلم : بچه ها همگی زود از بغل دستیشون دیدن کنند ببینند غایب نیست.
دانش اموزان : نه خانم همگی حاضریم.
معلم سریع بررسی کرده و تایید می کند .
معلم : ستایش جان چرا دیروز غائب بودی ؟
ستایش : خانم سرما خورده بودم گواهی پزشکی هم اوردم.
معلم : حالا بهتری ؟
ستایش : بله خانم
معلم : خدا رو شکر. اینکه همه حاضرند نشان می دهد که همه سالم و سلامت هستند .
معلم : چه کسی این نعمت خوب را به شما داده است ؟
دانش اموزان : خدای خوب و مهربان
معلم : خوب عزیزانم تکالیف خود را روی میز بگذارید .
دانش اموزان : کاردستی های خود را که ساخت انواع اشکال هندسی بود را روی میز می گذارند.
معلم : به به ! چه اشکال زیبایی ! چه زنگهای زیبایی انتخاب کرده اید و چه تمیز ساخته اید !!
اذرنوش : خانم من با مقوا درست نکردم ، با چوب درست کردم.
معلم : افرین به خلاقیت شما ، این دایره این دایره خیلی ماندگار خواهد بود و در درس های اینده هم می توان از ان استفاده کرد .
معلم : محدثه جان شکل شما چیه ؟
محدثه : مثلث متساوی الاضلاع
معلم : فاطمه جان مثلث متساوی الاضلاع چیه ؟
فاطمه : یعنی مثلثی که سه ضلع ان یک اندازه باشد .
معلم : درود بر تو دخترم
معلم : کلیه ی اشکال هندسی ساخته شده را بررسی می کند .
معلم : حالا که تکالیف را خوب و مرتب انجام داده اید و احساس مسئولیت کرده اید برای خودتان یک کف مرتب بزنید.
دانش اموزان خود را تشویق کردند .

لینک خرید و دانلود

عنوان مقاله: بررسی رابطه بین تیپ‌های شخصیتی مدیران و اثربخشی آنان از دیدگاه ذی نفعان در ناحیه 5 مش

گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی:علاقه مند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسی و جلوگیری از افت تحصیلی

دانلود گزارش تخصصی دبیر ریاضی پایه نهم:علاقمند کردن دانش آموزان به درس ریاضی پایه نهم به کمک روش های

طرح درس روزانه بدن ما ۲ علوم چهارم ابتدایی + روش ۵e

طرح درس ورزش و نیرو - پرواز علوم ششم ابتدایی

طرح درس (سناریوی آموزشی) چگونه می توان محیط اشکال هندسی را به دست اورد ، ریاضی سوم ابتدایی

طرح درس ضرب ریاضی سوم ابتدایی به روش پیش سازمان دهنده

، ,محیط ,هندسی ,معلم ,درس ,سناریوی ,اشکال هندسی ,به دست ,محیط اشکال ,را به ,طرح درس ,محیط اشکال هندسی ,سناریوی آموزشی چگونه ,قابل ویرایش موضوع ,فایل سناریوی اموزشی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ایستاده در غبار lovemeloveme طرح تدبیر شهادت سرای فاریاب کرمان گزنو - روستای کرم وجايگاهش در سال 2014 آپشن خودرو | گند م کار آشنايي با بهترين شرکت هاي بابري دانلود 1401 ღஞ فرشته ی تنها ஞღ