در این پست از سایت غنی فایل طرح درس محلول ها علوم چهارم ابتدایی را برای شما قرار داده ایم. این طرح درس روزانه مربوط به علوم چهارم ابتدایی می باشد.

طرح درس محلول ها علوم چهارم ابتدایی در قالب فایل ورد word و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد.

در ادامه توضیحات تکمیلی طرح درس روزانه محلول ها علوم چهارم ابتدایی را مشاهده می کنید.

شماره پست: ۲۹۴ دویست و نود و چهار.

تعداد صفحات طرح درس روزانه محلول ها علوم چهارم ابتدایی: ۶ شش صفحه.

فرمت فایل طرح درس روزانه: ورد و قابل ویرایش.

برای خرید فایل ورد و قابل ویرایش طرح درس محلول ها علوم چهارم ابتدایی بر روی دکمه خرید و دانلود کلیک کنید.

برای خرید کلیک کن

در این پست از سایت غنی فایل طرح درس محلول ها علوم چهارم ابتدایی را برای شما قرار داده ایم. این طرح درس روزانه مربوط به علوم چهارم ابتدایی می باشد.

طرح درس محلول ها علوم چهارم ابتدایی در قالب فایل ورد word و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد.

در ادامه توضیحات تکمیلی طرح درس روزانه محلول ها علوم چهارم ابتدایی را مشاهده می کنید.

شماره پست: ۲۹۴ دویست و نود و چهار.

تعداد صفحات طرح درس روزانه محلول ها علوم چهارم ابتدایی: ۶ شش صفحه.

فرمت فایل طرح درس روزانه: ورد و قابل ویرایش.

برای خرید فایل ورد و قابل ویرایش طرح درس محلول ها علوم چهارم ابتدایی بر روی دکمه خرید و دانلود کلیک کنید.

هدف کلی :
آشنایی دانش آموزان با مفهوم محلول و ویژگی های آن.
اهداف جزئی:
۱- دانش آموزان با مفهوم محلول آشنا می شوند.
۲- دانش آموزان با انواع مخلوط ها آشنا می شوند.
۳- دانش آموزان با مثال هایی از انواع محلول ها آشنا می شوند.
۴- دانش آموزان با تفاوت مخلوط یکنواخت (محلول ها ) و مخلوط های غیر یکنواخت آشنا می شوند.

برای خرید و دانلود اینجا کلیک کن

اهداف رفتاری :
انتظار می رود دانش آموز پس از پایان آموزش این درس بتواند:
۱- مفهوم محلول را برای دوستان خود توضیح دهد. (حیطه دانش )
۲- بدون استفاده از کتاب انواع مخلوط ها را بیان کند.(حیطه دانش)
۳- در حضور هم کلاسی های خود برای انواع مخلوط ها مثال بزند. (حیطه دانش)
۴- برای دوستان خود تفاوت مخلوط های یکنواخت و غیر یکنواخت را بیان کند.(حیطه دانش)
۵- در فعالیت های گروهی با علاقه شرکت کند.(حیطه نگرش)
۶- نسبت به یافتن پاسخ پرسش هایی که نیاز به تفکر دارند از خود کنجکاوی نشان دهد. (نگرش)
۷- نسبت به درس علاقه مند و کنجکاو باشد.(حیطه نگرش)
۸- نسبت به آوردن وسایل مختلف آزمایش به کلاس احساس مسؤلیت کند. (حیطه نگرش)
۹- آزمایش های مربوط به درس را همراه با اعضای گروه خود انجام دهد. (حیطه مهارت)
۱۰- جدول مربوط به محلول ها و انواع مخلوط ها را تهیه کند. (حیطه مهارت)

روش تدریس: دریافت مفهوم
رسانه های آموزشی: کتاب درسی - دفتر - خودکار - تابلو - ماژیک - لیوان یک بار مصرف قند - آب - قطره چکان - قاشق

برای دانلود کلیک کن

عنوان مقاله: بررسی رابطه بین تیپ‌های شخصیتی مدیران و اثربخشی آنان از دیدگاه ذی نفعان در ناحیه 5 مش

گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی:علاقه مند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسی و جلوگیری از افت تحصیلی

دانلود گزارش تخصصی دبیر ریاضی پایه نهم:علاقمند کردن دانش آموزان به درس ریاضی پایه نهم به کمک روش های

طرح درس روزانه بدن ما ۲ علوم چهارم ابتدایی + روش ۵e

طرح درس ورزش و نیرو - پرواز علوم ششم ابتدایی

طرح درس (سناریوی آموزشی) چگونه می توان محیط اشکال هندسی را به دست اورد ، ریاضی سوم ابتدایی

طرح درس ضرب ریاضی سوم ابتدایی به روش پیش سازمان دهنده

ها ,درس ,محلول ,طرح ,علوم ,ابتدایی ,طرح درس ,محلول ها ,چهارم ابتدایی ,علوم چهارم ,ها علوم ,علوم چهارم ابتدایی ,چهار تعداد صفحات ,قابل ویرایش آماده ,ادامه توضیحات تکمیلی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

frectylesib توکــــا پایان نامه های ارشد یک فنجان چای گرم انقلابِ عشق hasti12 ویراستاری و صفحه‌آرایی فرهیختگان فروش ویژه انواع یخچال فریزر ساید بای ساید دوو ،یخچال اسنوا،یخچال بوش،یخچال ال جی ... بانگ رحمت ... دنیای از خوشمزه ها