در این پست از سایت همکاری در فروش فایل یاس سل، طرح درس جامعه شناسی 1 درس پیامدهای جهان اجتماعی بر اساس برنامه درسی ملی را برای شما قرار داده ایم.

طرح درس جامعه شناسی 1 درس پیامدهای جهان اجتماعی بر اساس برنامه درسی ملی در قالب فایل ورد word و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد.

در ادامه توضیحات تکمیلی این طرح درس ملی را مشاهده می نمایید.

اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی طبقه بندی جدید بلوم و برنامه درسی ملی

آی دی محصول: 66.

الف: قبــل از تـــــــدریــس

اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی طبقه بندی جدید بلوم و برنامه درسی ملی

سطح هدف

اهداف و پیامدها

هدف کلی

آشنایی فراگیران با پیامدهای جهان اجتماعی

اهداف مرحله ای

  1. فراگیران در می یابند که جهان اجتماعی صرفا تابع خواست انسان نیست .

2 - فراگیر ان با پیامدهای جهان اجتماعی به عنوان فرصت و محدودیت آشنا می شوند .

  1. با فرصت ها و محدودیت های جهان متجدد آشنا می شوند .

هدف های عینی ( رفتاری آموزشی)

اهداف (با رعایت توالی محتوای درسی)

انتظارات در پایان آموزش

حیطه و سطح در بلوم

عناصر برنامه درسی ملی

تعقـل، ایمـان، علـم، عمـل و اخـلاق

عنصر

عرصه ارتباط با

خود

خدا

خلق

  1. توضیح دهد آیا جهان اجتماعی صرفا تابع خواست و اراده فرد است .

درک و فهم

تعقل

*

*

  1. توضیح دهد جهان اجتماعی چگونه پیامدها و اام هایش را به وجود می آورد.

درک وفهم

تعقل

*

*

3 - تفاوت خانه سازی انسان ها و حیوانات را توضیح دهد .

تجزیه و تحلیل

تعقل

*

*

4-توضیح دهد ساختن جهان اجتماعی جدید نیازمند چیست .

درک وفهم

تعقل

*

*

5-تاثیر گذشتگان در شکل گیری جهان اجتماعی را در قالب یک نمایش نشان دهد .

درک وفهم روانی - حرکتی

عمل

*

*

6- توضیح دهد یک جهان اجتماعی تا چه زمانی پابرجاست و چگونه تغییر می کند .

درک وفهم

تعقل

*

*

7- تجزیه تحلیل کند همراه داشتن کتاب در جلسه امتحان یا رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی چه فرصت ها و محدودیت هایی به همراه دارد .

تجزیه و تحلیل

اخلاق

*

*

*

8 - از بردن کتاب به جلسه آزمون و زیر پا گذاشتن قوانین راهنمایی و رانندگی اجتناب کند .

عاطفی تبلور ارزش ها

اخلاق

*

*

*

9 - رابطه بین فرصت ها و محدودیت ها را بیان کند .

تجزیه وتحلیل

تعقل کاربرد

*

*

10- عوامل موثر بر شکل گیری افق ها و ظرفیت های جدید جهان اجتماعی را نام ببرد.

دانش

علم

*

*

11- ملاک های ارزیابی جهان های اجتماعی را نام ببرد .

دانش

علم

*

*

12- جهان های اجتماعی مختلف را مورد ارزیابی قرار دهد .

ارزشیابی

تعقل

*

*

13- توضیح دهد منظور از جهان متجدد چیست؟

درک وفهم

تعقل

*

*

14- پس از تقسیم بندی جهان های اجتماعی بر اساس فرهنگ ویژگی های جهان های دنیوی و معنوی را بیان کند .

تجزیه و تحلیل

تعقل

*

*

15- جهان های معنوی را تقسیم یندی کنند و ویژگی های هر یک را نام ببرد .

دانش و تجزیه و تحلیل

تعقل

*

*

16- ویژگی های جهان اجتماعی متجدد از دیدگاه مارکس را بر شمارد .

دانش

تعقل

*

*

17-پیامدهای افول علوم تجربی در جهان متجدد را ارزیابی کند .

ارزشیابی

تعقل

*

*

-پس از دیدن فیلم چارلی چاپلین تصویری که از انسان معاصر ارایه می شود را تفسیر کند.

درک وفهم

تعقل

*

*

19-برای پاسخگویی به فعالیت ها و یادگیری مطالب با دوستان همگروه خود همکاری فعالانه دارد .

عاطفی تبلور ارزش ها

اخلاق

*

*

عنوان مقاله: بررسی رابطه بین تیپ‌های شخصیتی مدیران و اثربخشی آنان از دیدگاه ذی نفعان در ناحیه 5 مش

گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی:علاقه مند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسی و جلوگیری از افت تحصیلی

دانلود گزارش تخصصی دبیر ریاضی پایه نهم:علاقمند کردن دانش آموزان به درس ریاضی پایه نهم به کمک روش های

طرح درس روزانه بدن ما ۲ علوم چهارم ابتدایی + روش ۵e

طرح درس ورزش و نیرو - پرواز علوم ششم ابتدایی

طرح درس (سناریوی آموزشی) چگونه می توان محیط اشکال هندسی را به دست اورد ، ریاضی سوم ابتدایی

طرح درس ضرب ریاضی سوم ابتدایی به روش پیش سازمان دهنده

* ,جهان ,اجتماعی ,تعقل ,های ,ها ,* * ,جهان اجتماعی ,تعقل * ,درسی ملی ,برنامه درسی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

یادگیری زبان ژاپنی Myself and Me shk14 فیلم و سریال سردار مووی فیزیک و فلسفه ashpazkhooneh dastan-moorcheh مرجع مشاوره و معرفی انواع برند های یو پی اس در شیراز خرید اینترنتی bamin